Returnarea produselor
1. Prevederi speciale pentru comenzile plasate
1.1. Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă, neconforme sau deteriorate vă rugăm să notificați Big Mama Delivery prin modalitățile puse la dispoziție prin Platforma. În cazul lipsei conformității Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea produsului acestuia. Luând în considerare normele legale, returnarea nu este acceptată pentru alimentele gătite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
1.2. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii.
1.3. Prevederi generale de anulare și retur
1.3.1. Utilizatorul are dreptul să se retragă din Contract, așa cum este reglementat de OUG 34/2014, respectiv să renunțe la un serviciu sau să returneze un produs comandat prin intermediul Platformei Big Mama Delivery, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în termen de 14 zile calendaristice de la:
Ziua în care Utilizatorul intră în posesia fizică a ultimului produs– în cazul în care printr-o singură comandă sunt comandate produse multiple care vor fi livrate separat.
Ziua în care Utilizatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
1.3.2. În cazul în care Utilizatorul dorește să solicite retragerea din Contract, acesta va comunica decizia sa către Big Mama Delivery, printr-o declarație neechivocă trimisă prin una dintre modalitățile de comunicare puse la dispoziție de către Big Mama Delivery sau afișate pe website-ul acestuia.
1.3.3. În cazul în care Comanda este achitată, Big Mama Delivery va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
Pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Pentru comenzile achitate pe loc la livrare, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de Utilizator sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
1.3.4. În cazul în care unul dintre Produse și/sau Servicii este indisponibil, Big Mama Delivery va contacta Utilizatorul în vederea propunerii unor alternative cu privire la comanda plasată. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu alternativele propuse de Big Mama Delivery, comanda va fi anulată. De asemenea, dacă Produsul și/sau Serviciul nu este disponibil, iar Utilizatorul nu va putea fi contactat, Big Mama Delivery va anula comanda.
1.3.5. Big Mama Delivery va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile (se va lua data cea mai recentă).
1.3.6. Pentru reclamațiile referitoare la neconformitatea comenzii, acestea trebuie făcute în maximum 2 ore de la primirea comenzii, la adresa de e-mail voceaclientului@bertis.ro.
1.3.7. Reclamațiile referitoare la comenzile plasate prin Big Mama Delivery, pentru care Utilizatorul reclamă lipsa produselor comandate, vor fi însoțite de dovada primirii pachetului și de bonul fiscal.
1.3.8. În cazul în care Utilizatorul dorește să solicite retragerea din Contract acesta va trebui să urmeze pașii prevăzuți în politica de retur.
1.4. Metoda de plată pe loc poate fi indisponibilă în anumite situații care vor fi semnalate Utilizatorului în Platformă, în baza unor motive tehnice a Platformei Big Mama Delivery.
2. Alte excepții de la dreptul de retragere
2.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Utilizatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Big Mama Delivery.
Furnizarea de produse și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Big Mama Delivery nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.
Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Utilizator sau personalizate în mod clar.
Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Utilizator.
Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.